FAQ - Værksted

Ofte stillede spørgsmål

Her kan du finde svar på nogle af de oftest stillede spørgsmål. Kan du ikke finde det, du leder efter, er du altid velkommen til at kontakte os på tlf. 70 202 203 eller info@pchristensen.dk

Vi har autoriseret Honda værksted på Roskildevej 249, 2620 Albertslund og på Rovsingsgade 30, 2100 København Ø.

Med et autoriseret værksted, sikrer du den bedste behandling til din bil. Mekanikere er specialiseret i modellerne, og du kan derfor forvente, at de ved lige præcis, hvad din bil har behov for. Derudover benytter et autoriseret værksted kun originale dele. Værkstedet vil altid have det helt rigtige udstyr til din bil.

Du kan booke tid til vores værksted her: Book tid til værksted

Ellers er du altid velkommen til at ringe ind til os på: +45 70 202 203.

Vi vil altid sende en bookingbekræftelse til dig. Har du ikke modtaget en bekræftelse fra os, har du ikke fået booket en tid endnu.

Ja, du kan godt ændre i din tid på værkstedet. Vi vil naturligvis gerne vide det hurtigst muligt, så vi kan indordne den nye ændring i vores systemer, og så vi kan trække nye værkstedsbookinger ind.

Ja, det kan du godt. Vi bestræber os altid på at finde en lejebil, som matcher din egen bil, men det kan ikke garanteres. Prisen vil afhænge af model og periode. Ønsker du en lejebil, er du velkommen til at kontakte os, så vi sammen kan finde den rigtige bil til dig.

Har du ikke mulighed for at aflevere din bil i vores åbningstider, er du velkommen til at parkere bilen hos os og aflevere nøglen i vores nøgleindkast. Har du ikke mulighed for at afhente bilen, er du velkommen til at kontakte værkstedet, og så kan de evt. lægge en nøgle til dig.

Ja, det har vi. Vi har altid et venteområde til vores kunder på vores værksted. Her vil du altid have mulighed for at få vand, the, varm chokolade eller en kop friskbrygget kaffe, imens du venter.

Som udgangspunkt ja. Et skift eller påfyldning af væsker tager oftest ikke lang tid, og vi vil som regel have tid til at skifte eller påfylde.
Det vil altid være en god idé, hvis du ringer ind, så du ikke kører forgæves.

Oftest vil det stå i din servicebog, hvornår tandremmen sidst er blevet skiftet, og hvor mange kilometer der skal køres, inden den igen skal skiftes. Står det ikke i servicebogen, kan værkstedet undersøge det.

Kilometerintervallet afhænger af bilmærke og model, men oftest er det et interval mellem 60.000 til 120.000 km. 

Det skal bemærkes, at en tandrem er konstrueret af gummi, hvilket nedbrydes igennem årene – så kører du ikke mange kilometer om året, vil det anbefales at tandremmen skiftes med et mellemrum på 4-6 år.

Du beholder din garanti, hvis du henvender dig til et autoriseret Honda værksted. Med et autoriseret Honda værksted sikrer du altid, at din Honda er i trygge hænder med specialiserede mekanikere og det helt korrekte udstyr og originale Honda dele. 

Har du spørgsmål? Kontakt os +45 70 202 203