FAQ - Brugte biler

Ofte stillede spørgsmål

Her kan du finde svar på nogle af de oftest stillede spørgsmål. Kan du ikke finde det, du leder efter, er du altid velkommen til at kontakte os på tlf. 70 202 203 eller info@pchristensen.dk

Der er ikke noget endegyldigt svar på, hvorfor du skal vælge en brugt bil fremfor en ny. Vil du beholde bilen i lang tid, anbefales det at købe en ny bil, men ønsker du bilen i kortere tid, vil en brugt bil oftest være billigere på sigt.

En af de mange fordele ved en brugt bil, er bl.a. den dyre afskrivning, som du slipper for at skulle betale. Derudover kan du måske finde en større bil med mere udstyr til en lille bils pris.

Du skal dog være opmærksom på, at når du køber en brugt bil, har du to års reklamationsret, men enten kort eller ingen garanti. 

Vi har vores brugte Citroën i vores Citroën-afdelinger i Kolding, Skejby og på Østerbro. Du kan se vores udvalg af brugte Citroën her.

Ellers kan du finde vores afdelinger her: Kontakt og åbningstider

Vi bestræber os altid på at udlevere bilen hurtigst muligt til dig, så du kan nyde din nyere bil.

Oftest kan du afhente bilen samme uge eller senest den efterfølgende uge. Det kan dog variere afhængig af, om der skal eftermonteres udstyr, da det som regel vil tage et par dage ekstra.

Ja, du kan godt få leveret din brugte Citroën på din hjemmeadresse.

Ja. Vi vil rigtig gerne hjælpe dig med at finde din drømme Citroën. Kan du ikke finde bilen, du søger efter på vores hjemmeside, er du altid velkommen til at kontakte os på: +45 70 202 203.

Ja og nej.

Du kan reservere en brugt Citroën online. Selve købet vil gøres hos din lokale Citroën forhandler. 

Du bestemmer selv om du vil afhente bilen i en af vores afdelinger eller få den leveret på din hjemmeadresse.

Har du spørgsmål? Kontakt os +45 70 202 203

Scroll to Top

Periodiske udfordringer med vores hovednummer: 70 202 203

Vi oplever udfordringer hos vores teleudbyder. Kontakt en medarbejder direkte på nedenstående links